tiistai 18. maaliskuuta 2014

Päivän pilat ja palat

Juoksentelin tuolla raitilla asioilla, kunhan olin aamulla soittanut sen seitsemän puhelua.
Taloyhtiön isännöitsijäkin alkoi, kun pyysin isännöitsijätodistusta, puhumaan, että kaksiollani on velkaa talolle, puhui jopa yli tonnin velasta jonka kuulemma olen taloyhtiölle maksamassa.
Kyllä alkoi mylly pyorimään toisin päin kun vaadin, että tilit käydään uudelleen läpi, oli kuulemma jo tilinpäätöskin tehty.

Löytyihan sieltä totuus! En tiedä kenen hyöty on, kun tilit eivät ole oikein hoidetut.
Kaikki vastikkeet ja rahoituskulut olen aina ajallaan maksanut, löytyipä sieltä yksi liikaa maksamani yhtiövastikekin. Kas kummaa, kun se on aina mennyt joka kuukausi tilitäni samana päivänä !
Parempi noin päin kuin minulle velkaa sinne merkittynä. joku kuukausi tiliäni on sitten veloitettu kaksi kertaa, tai, en tiedä, selvittäkööt nyt jos siellä minulta liikaa on.

Muita asioita postin kanssa, se on sitten hankala virasto!

Nyt alkaa olla tämän viikon velvollisuudet allakassa, viikonloppukin, reissuun.

Tuolla palstoilla on ilmennyt eräänlaista vapauden kaipuuta monella.
Minulla on ihana vapaus !
On sitä ihminen tyhmä kun sitoo itsensä turhan takia epätyydyttävästi, minä ainakin menetin paljon henkisesti, olin kuin paitsioon määrätty, vaikka ei ollut määrätty, tilanne vain ajautui sellaiseksi.

Helvettiin moiset siteet!
Saan tulla ja mennä, tai olla kotona kun huvittaa. Tätä en kyllä mitättömistä syistä vaihda, näin olen omillani, itseni herra, jalat oman pöydän alla.

Ei kommentteja: